Free Baby Cursors at www.totallyfreecursors.com

dijous, 8 de juny del 2017

VIDEO MOMENTS FAMILIARS

Bon dia els meus estimats bloggers!! Avui farem, per jo, la publicació més especial de totes...
Aquest bloc es va crear amb la finalitat de ser un bloc familiar. En aquest hem trobat una gran varietat de dades informatives d'àmbits molt diversos, però sempre han tingut relació amb els infants... Per aquest motiu, avui la meva publicació va dedicada a les dones de la meva vida, els eixos que han fet de la meva vida un caire especial.
Diuen que una imatge val més que mil paraules, així que aquí us deix un vídeo amb alguns moments especials viscuts amb elles, a les que els hi dedic aquesta publicació amb tota la meva estimació.

No deixeu mai de dir "T'estim", de donar una aferrada, una besada, ni de compartir moments...
Aquest es el millor regal de tots!! Bon estiu!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada